Sköna söndag!

Haft en härlig söndag med ispromenad, shopping på storheden (kors i taket inget till fröet), middag hos lillebror och nu väntar OS tittande hela kvällen! Kan förövrigt meddela att jag skulle kunna vara ledig jämt, underbart skönt och roligt då jag får vara ledig med världens bästa mammor och bebisar, önskar nu att våran bebis tittar ut snart, då är ledigheten fulländad:) 13 dagar kvar till bf idag! och med 13 dagar kvar ser magen ut på detta vis(observera mina vackra korvfingrar)

så här såg min fot ut för två veckor sedan, bara vätska men man kan tro den är bruten haha:)

Imorgon är det häng hos ida och agnes! Där kommer blandannat dessa fantastiska barn närvara:)(och deras mammor såklart:))
sötaste charlie:
och vackraste oliver:
Blir promenad dit i förhoppning om att något startar:)
Sen är även någonting stort är pågång men mer om det då vi vet mer;)
Ha en skön söndagkväll!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad kul att du börjat blogga :) Älskar att läsa bloggar så nu har jag ju en till att följa! De där fötterna känner jag igen, haha...Hoppas du mår bra!

2010-02-15 @ 09:24:01
Postat av: josefin

haha Charlie ser ut som en mini farbror :)

2010-02-15 @ 10:51:46
Postat av: Lisa

lilla foten =) å magen är inte så liten den heller, förstår att du längtar tills fröet kommer.. det gör jag MED!!!

2010-02-15 @ 17:28:16
URL: http://liffastar.blogg.se/
Postat av: josse

Jag vill oxå va me er :( Saknar er puss! <3

2010-02-15 @ 18:37:31
Postat av: elin

oj oj vilka fötter.. stackare.. måntro om ungen kommer lagom till min födelsedag!

kul att ni kan umgås alla mammor och barn. vi ses, kram

2010-02-15 @ 19:34:42
Postat av: Sophia

Kul att du börjat blogga :) Men träffar dig ju så sällan så nu för man ju lite uppdateringar :D



Kramar

2010-02-15 @ 20:10:12
URL: http://phialia.devote.se
Postat av: Angelica

Vad kul att du börjat blogga =) nu väntar jag med spänning på när erat frö ska dyka upp!

Ojoj jag är inte avis på dina fötter, fy rackarn!!



kram kram

2010-02-16 @ 11:46:02
URL: http://angelicaw84.blogg.se/
Postat av: Linda-Marie

Hej och hå, va stor du har blivit sen vi sågs sist! Börjar det vara svårt att få tröjan att räcka över magen? ;) Va härligt! Fast svullnaden i foten såg mindre härlig ut... Kul att få läsa bloggen ialf! :)

2010-02-16 @ 19:12:45
URL: http://lindamariemaki.blogg.se/
Postat av: Marie

Vilka jätte söta bebisar du får umgås med, eran lille plutt kommer nog trivas mycket bra med dem! Blir det en tjej så kommer hon verkligen ha fina grabbar att välja på! ;) Så stor magen blivit, skoj att få se ett foto på den, känns som så länge sen vi sågs nu! Puss på er!

2010-02-17 @ 22:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0